Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Στάση εργασίας των δημοσιογράφων σήμερα από τις 12 έως τις 2 το μεσημέρι

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας, με ομόφωνη απόφαση του καλεί τόσο τα μέλη της Ένωσης, όσο και τα μη μέλη, να συμμετέχουν στην στάση εργασίας που προκήρυξε για την Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017, από τις 12 έως τις 2 το μεσημέρι συμπαραστεκόμενο στην 24ωρη απεργία που ανακοίνωσε η ΕΣΗΕΑ και η ΕΣΗΕΜΘ, αναφορικά με το θέμα της επικουρικής ασφάλισης.

Ζητεί στο μέλλον να υπάρχει άμεση ενημέρωση από την πλευρά των διοργανωτών της απεργίας, προκειμένου να μπορεί να προετοιμάσει την κινητοποίηση ώστε να είναι επιτυχημένη, όπως συμβαίνει επί το πλείστων από την πλευρά της ΕΣΗΕΘΣΤΕ-Ε και να μην κινδυνεύει να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική, εάν προσβληθεί στην ελληνική δικαιοσύνη.

Τέλος, καλεί το Δ.Σ. της ΠΟΕΣΥ να αναλάβει πρωτοβουλίες, ώστε οι κινητοποιήσεις να μην παρουσιάζουν φαινόμενα διάσπασης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου