Με επιτυχία στέφθηκε η αιμοδοσία που πραγματοποίησε χθες Δευτέρα, το Σωματείο εργαζομένων στον επισιτισμό - τουρισμό.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σχετική ανακοίνωση:
Οι εργαζόμενοι στον Επισιτισμό στον Νομό Μαγνησίας ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Σωματείου τους και χθες Δευτέρα απέδειξαν ότι μπορούν να «σερβίρουν» απλόχερα ανθρωπιά, στις δύσκολες αυτές μέρες μας.
Η Εθελοντική Αιμοδοσία, που καθιερώθηκε να πραγματοποιείται άπαξ κατ’ έτος (κάθε 2 Οκτωβρίου) πήγε καλά και το αίμα που συγκεντρώθηκε δεν θα κρατηθεί σε καμιά Τράπεζα Αίματος του Σωματείου, αλλά θα διατεθεί σε κάθε συνάνθρωπο, που θα το έχει ανάγκη.
Τα μέλη του Σωματείου Επισιτισμού ανανεώνουν το «ραντεβού» τους για του χρόνου, την ίδια ακριβώς ημερομηνία, με την ευχή το αίμα που θα ξαναδώσουν απλόχερα, να μην χρειασθεί να χρησιμοποιηθεί ποτέ…
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σχετική ανακοίνωση:
Οι εργαζόμενοι στον Επισιτισμό στον Νομό Μαγνησίας ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Σωματείου τους και χθες Δευτέρα απέδειξαν ότι μπορούν να «σερβίρουν» απλόχερα ανθρωπιά, στις δύσκολες αυτές μέρες μας.
Η Εθελοντική Αιμοδοσία, που καθιερώθηκε να πραγματοποιείται άπαξ κατ’ έτος (κάθε 2 Οκτωβρίου) πήγε καλά και το αίμα που συγκεντρώθηκε δεν θα κρατηθεί σε καμιά Τράπεζα Αίματος του Σωματείου, αλλά θα διατεθεί σε κάθε συνάνθρωπο, που θα το έχει ανάγκη.
Τα μέλη του Σωματείου Επισιτισμού ανανεώνουν το «ραντεβού» τους για του χρόνου, την ίδια ακριβώς ημερομηνία, με την ευχή το αίμα που θα ξαναδώσουν απλόχερα, να μην χρειασθεί να χρησιμοποιηθεί ποτέ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου