Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν χθες το μεσημέρι συνδικαλιστές του Π.Α.ΜΕ. στο δημόσιο ενάντια στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μαγνησίας, απαιτώντας να καταργηθεί η εκβιαστική τροπολογία Γεροβασίλη που ψήφισαν από κοινού οι ΣΥΡΙΖΑ/ ΑΝΕΛ και η ΝΔ.
Όπως ανέφεραν σε δηλώσεις τους μεταξύ άλλων «Κυβέρνηση, ΣΕΒ και τραπεζίτες υλοποιούν και την “αξιολόγηση” στο Δημόσιο ως ένα από τα προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της γ΄ αξιολόγησης και όλων των μνημονιακών δεσμεύσεων. Στόχος τους είναι να οικοδομήσουν έναν δημόσιο τομέα, ένα κράτος πιο εχθρικό, πιο επιθετικό απέναντι στα λαϊκά δικαιώματα. Μέσω αυτής της αυταρχικής τροπολογίας για την αξιολόγηση στο Δημόσιο, η συγκυβέρνηση, παίρνοντας τον βούρδουλα της τιμωρίας των δημόσιων υπαλλήλων, απειλώντας και τρομοκρατώντας τους υπαλλήλους με την κινητικότητα και της απολύσεις, επιχειρεί να τους εξαναγκάσει να «εργαστούν» για να γίνει το κράτος πιο αποτελεσματικό για τα κέρδη και τις επενδύσεις των επιχειρηματικών ομίλων».
Οι συνδικαλιστές του Π.Α.ΜΕ. κάλεσαν σε καθολική συμμετοχή στον αγώνα, με όλες τις μορφές της μαζικής πάλης και με την “αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης” να είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την ακύρωση στην πράξη της εκβιαστικής – αντιδραστικής πολιτικής της κυβέρνησης.
Όπως ανέφεραν σε δηλώσεις τους μεταξύ άλλων «Κυβέρνηση, ΣΕΒ και τραπεζίτες υλοποιούν και την “αξιολόγηση” στο Δημόσιο ως ένα από τα προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της γ΄ αξιολόγησης και όλων των μνημονιακών δεσμεύσεων. Στόχος τους είναι να οικοδομήσουν έναν δημόσιο τομέα, ένα κράτος πιο εχθρικό, πιο επιθετικό απέναντι στα λαϊκά δικαιώματα. Μέσω αυτής της αυταρχικής τροπολογίας για την αξιολόγηση στο Δημόσιο, η συγκυβέρνηση, παίρνοντας τον βούρδουλα της τιμωρίας των δημόσιων υπαλλήλων, απειλώντας και τρομοκρατώντας τους υπαλλήλους με την κινητικότητα και της απολύσεις, επιχειρεί να τους εξαναγκάσει να «εργαστούν» για να γίνει το κράτος πιο αποτελεσματικό για τα κέρδη και τις επενδύσεις των επιχειρηματικών ομίλων».
Οι συνδικαλιστές του Π.Α.ΜΕ. κάλεσαν σε καθολική συμμετοχή στον αγώνα, με όλες τις μορφές της μαζικής πάλης και με την “αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης” να είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την ακύρωση στην πράξη της εκβιαστικής – αντιδραστικής πολιτικής της κυβέρνησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου