Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Εθιμοτυπική επίσκεψη του νέου Δ/Σ του «Ιππόκαμπου» στον Μητροπολίτη Δημητριάδος

Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Σεβ. Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνάτιο πραγματοποίησε σήμερα το νεοεκλεγέν Δ/Σ του Σωματείου Κινητικά Αναπήρων Μαγνησίας «Ο Ιππόκαμπος»,
το οποίο αποτελείται από τους:

Πέτρο Μπέλλο, Πρόεδρο,
Κων/νο Κουσουτζή, Αντιπρόεδρο
Κερασία Ζορμπά, Γραμματέα
Ιωάννη Μπάλλα, Ταμία και
Βασίλειο Κομπογιάννη, Μέλος

Το νέο Δ/Σ ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο για την αγάπη και την έμπρακτη αρωγή του, από την ίδρυση του Σωματείου, 2009, έως σήμερα και ο κ. Ιγνάτιος επιβεβαίωσε την βούληση της Τοπικής μας Εκκλησίας να συνδράμει, με κάθε τρόπο, στο έργο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου