Μέχρι και την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου, μπορούν οι δημότες να προσέρχονται στις υπηρεσίες του Δήμου και να προβαίνουν σε ρύθμιση πάσης φύσεως οφειλών τους προς αυτόν και βεβαίως για τις κλήσεις που έχουν βεβαιωθεί από το 2018 και εντεύθεν.
Σε σχετική ανακοίνωση του Δήμου Βόλου, αναφέρεται μεταξύ άλλων:
Οι υπηρεσίες του Δήμου, όπως και το γραφείο του Δημάρχου, βρίσκονται στη διάθεση κάθε πολίτη προκειμένου και πάντα στα πλαίσια της νομιμότητας, να συνδράμουν στην αναζήτηση λύσεων που ενδεχομένως θα οδηγούσαν ακόμα και στην απάλειψη της οφειλής.
Πρέπει να επαναλάβουμε για ενημέρωση των πολιτών και προστασία τους από τους γνωστούς επιτήδειους που διασπείρουν ψευδολογίες και ανυπόστατους ισχυρισμούς για ανύπαρκτους Νόμους που δήθεν προβλέπουν παραγραφή, και προσπαθούν να επιμερίσουν ανύπαρκτες ευθύνες στη Δημοτική Αρχή ότι:
Δεν πρόκειται για απόφαση του Δήμου Βόλου, αλλά για την υποχρεωτική εφαρμογή διατάξεων του Νόμου, που βεβαίως, ισχύει για όλη τη χώρα. Οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν στην υλοποίηση του μέτρου, άλλως κινδυνεύουν να διωχθούν για παράβαση καθήκοντος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εργασία τους.
Ο χρόνος που επιλέξαμε να στείλουμε τα ειδοποιητήρια έγινε με κριτήριο να δοθεί η δυνατότητα στους Δημότες να ενταχθούν στην ευεργετική ρύθμιση που «τρέχει» για καταβολή των οφειλομένων σε δόσεις και που ισχύει έως 30 Νοεμβρίου 2017, γνωρίζοντας καλά την οικονομική δυσπραγία που αντιμετωπίζουν μεγάλα τμήματα της κοινωνίας.
Δυστυχώς οι περισσότερες περιπτώσεις διαπιστώνεται, από την επικοινωνία μας με τους προσερχόμενους πολίτες, δημιουργήθηκε από το γνωστό πελατειακό σύστημα που λειτούργησε και σε αυτή την περίπτωση, αλλά οι πολίτες εξαπατήθηκαν. Οι κλήσεις που σωρηδόν έσκιζαν μπροστά τους, τακτοποιώντας δήθεν την υπόθεση, διάφορα πολιτικά και κομματικά στελέχη, με θέσεις στην αυτοδιοίκηση, ήταν απλώς πυροτέχνημα, αφού οι παραβάσεις παρέμεναν στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές της υπηρεσίας όπου βεβαιώνονταν, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στη σημερινή κατάσταση.
Σε σχετική ανακοίνωση του Δήμου Βόλου, αναφέρεται μεταξύ άλλων:
Οι υπηρεσίες του Δήμου, όπως και το γραφείο του Δημάρχου, βρίσκονται στη διάθεση κάθε πολίτη προκειμένου και πάντα στα πλαίσια της νομιμότητας, να συνδράμουν στην αναζήτηση λύσεων που ενδεχομένως θα οδηγούσαν ακόμα και στην απάλειψη της οφειλής.
Πρέπει να επαναλάβουμε για ενημέρωση των πολιτών και προστασία τους από τους γνωστούς επιτήδειους που διασπείρουν ψευδολογίες και ανυπόστατους ισχυρισμούς για ανύπαρκτους Νόμους που δήθεν προβλέπουν παραγραφή, και προσπαθούν να επιμερίσουν ανύπαρκτες ευθύνες στη Δημοτική Αρχή ότι:
Δεν πρόκειται για απόφαση του Δήμου Βόλου, αλλά για την υποχρεωτική εφαρμογή διατάξεων του Νόμου, που βεβαίως, ισχύει για όλη τη χώρα. Οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν στην υλοποίηση του μέτρου, άλλως κινδυνεύουν να διωχθούν για παράβαση καθήκοντος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εργασία τους.
Ο χρόνος που επιλέξαμε να στείλουμε τα ειδοποιητήρια έγινε με κριτήριο να δοθεί η δυνατότητα στους Δημότες να ενταχθούν στην ευεργετική ρύθμιση που «τρέχει» για καταβολή των οφειλομένων σε δόσεις και που ισχύει έως 30 Νοεμβρίου 2017, γνωρίζοντας καλά την οικονομική δυσπραγία που αντιμετωπίζουν μεγάλα τμήματα της κοινωνίας.
Δυστυχώς οι περισσότερες περιπτώσεις διαπιστώνεται, από την επικοινωνία μας με τους προσερχόμενους πολίτες, δημιουργήθηκε από το γνωστό πελατειακό σύστημα που λειτούργησε και σε αυτή την περίπτωση, αλλά οι πολίτες εξαπατήθηκαν. Οι κλήσεις που σωρηδόν έσκιζαν μπροστά τους, τακτοποιώντας δήθεν την υπόθεση, διάφορα πολιτικά και κομματικά στελέχη, με θέσεις στην αυτοδιοίκηση, ήταν απλώς πυροτέχνημα, αφού οι παραβάσεις παρέμεναν στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές της υπηρεσίας όπου βεβαιώνονταν, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στη σημερινή κατάσταση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου