Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Αποχώρηση μέλους από την ΟΕΒΕΜ

Λόγω της αποχώρησης του κου Χατζηπαρασίδη Ιωάννη, από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν.Μαγνησίας, τη θέση αναπλήρωσε ο πρώτος επιλαχών κος Γκάλιος Γεώργιος.

Μετά από το Διοικητικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018 στα γραφεία της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών & Εμπόρων Ν. Μαγνησίας στην οδό Παύλου Μελά 43-45 η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ:  ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΤΡΥΦΩΝ 
Α΄ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΛΑΛΙΤΣΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 
Β΄ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΤΟΠΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΚΑΝΑΒΙΤΣΑ ΔΩΡΟΘΕΑ
ΑΝΑΠΛ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΠΛΟΥΜΙΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΤΑΜΙΑΣ: ΦΟΒΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΑΝΑΠΛ. ΤΑΜΙΑΣ: ΤΣΙΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΦΟΡΟΣ : ΜΟΣΧΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ: ΤΣΟΥΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΜΕΛΟΣ:  ΚΟΝΤΑΚΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ
ΜΕΛΟΣ: ΓΚΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου