Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Συγκέντρωση και πορεία για τον Αλ. Γρηγορόπουλο στο Βόλο


Συγκέντρωση και πορεία στις 6 το απόγευμα στο Θόλο του Πανεπιστημίου στο κτίριο Παπαστράτος στην παραλία του Βόλου, προγραμματίζουν γι αύριο Πέμπτη αριστερές συλλογικότητες, με αφορμή την επέτειο 10 χρόνων από την δολοφονία του Αλ. Γρηγορόπουλου.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της μεταξύ άλλων η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Μαγνησίας "Δέκα χρόνια μετά τη δολοφονία του 16χρονου μαθητή Αλέξη Γρηγορόπουλου από αστυνομικό, επειδή τον θεώρησε απειλή, ένας κοσμηματοπώλης και αστυνομικοί δολοφονούν τον Ζακ Κωστόπουλο, επειδή τον θεώρησαν απειλή. Πέντε χρόνια μετά τη χρυσαυγήτικη δολοφονία του μετανάστη Σαχζάτ Λουκμάν και του αντιφασίστα Παύλου Φύσσα, ο 63άχρονος Petrit Zifle Αλβανός εργάτης γης πέφτει νεκρός από σφαίρα χρυσαυγήτη στη Λευκίμμη, γιατί υπερασπίστηκε την αξιοπρέπεια του σε καυγά καφενείου που προκάλεσε το εθνικιστικό παραλήρημα του φασίστα δολοφόνου του. Καθημερινά στο στόχαστρο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, καθώς και όλου του αστικού πολιτικού συρφετού, εκτελείται το παρόν και το μέλλον εκατοντάδων χιλιάδων νέων, εργαζόμενων και ανέργων. Καθημερινά ακρωτηριάζονται η ζωή και τα όνειρα της τάξης που παράγει τον πλούτο, στον κοινωνικό πόλεμο που έχει εξαπολύσει η οικονομική ολιγαρχία και οι πολιτικοί της εκφραστές για να συνεχίσουν να τρώνε όλοι μαζί με χρυσά κουτάλια.

Αυτό τον κόσμο της ανελέητης εκμετάλλευσης, του σκοταδισμού και του ολοκληρωτισμού της καπιταλιστικής ανάπτυξης έβαλε στο στόχαστρο η εξέγερση του Δεκέμβρη του 2008. Μια εξέγερση που πυροδοτήσε η δολοφονία του Αλέξη, αλλά οι διεργασίες της ήταν προϊόν της συσσωρευμένης κοινωνικής οργής απέναντι σε όσους επιδιώκουν τη διατήρηση αυτού του βάρβαρου κόσμου και της καπιταλιστικής κρίσης που είχε μόλις αρχίσει να δείχνει τα δόντια της. Αυτό τον κόσμο έχουμε σήμερα καθήκον να συντρίψουμε, βαθαίνοντας το ρήγμα της εξέγερσης του Δεκέμβρη....".

Το ΕΕΚ σε ανακοίνωσή του αναφέρει "Δέκα χρόνια από την δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου και την εξέγερση που ακολούθησε, ο «δείκτης» της ιστορίας δείχνει και πάλι την «ώρα» της εξέγερσης, πάνω από όλα της νεολαίας. Αν το 2008, με αφορμή την εκτέλεση ενός 15χρονου, η νέα γένια κατέλαβε τους δρόμους της χώρας, ενώ μόλις είχε αρχίσει να ζει την αρχή του τέλους της «εκσυγχρονιστικής» φούσκας, σήμερα έχει φάει στο σβέρκο σχεδόν δέκα χρόνια χρεοκοπίας, Μνημονίων, ανεργίας, part-time δουλείας και πολιτικής ξεφτίλας, τόσο των πάλαι ποτέ κραταίων αστικών κομμάτων (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ), όσο και του ψευτο-αριστερού ΣΥΡΙΖΑ...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου