Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

Με λαμπρότητα ο εορτασμός του Αγ. Νικολάου στο Βόλο - Μητροπολίτης Ιγνάτιος "Όποιος τα βαλε με την εκκλησία δεν είχε καλό τέλος"(+photos)


Με λαμπρότητα κι επισημότητα τίμησε και φέτος ο Βόλος τον πολιούχο του Αγ. Νικόλαο. Παρουσία πολιτικών, στρατιωτικών και τοπικών αρχών της πόλης, τελέστηκε το πρωί Πανηγυρική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντων των Σεβ. Μητροπολιτών Μάνης κ. Χρυσοστόμου, Βελεστίνου κ. Δαμασκηνού και Δημητριάδος κ. Ιγνατίου.



Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας, ξεκίνησε η λιτάνευση της Ιεράς Εικόνος και του Ιερού Λειψάνου του Αγίου Νικολάου στους δρόμους της πόλης, υπό τους ήχους της Φιλαρμονικής του Δήμου Βόλου, με κατεύθυνση την παραλία, όπου τελέστηκε αρτοκλασία.






Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος στον εόρτιο χαιρετισμό του στάθηκε στον χαρακτηρισμό του Μητροπολίτη Μάνης που αποκάλεσε τον Άγιο Νικόλαο "παππού" και όπως είπε "Είναι ο παππούς μας. Ένας παππούς οδηγός της αυθεντικής πίστης, πράος και υπόδειγμα, που προστατεύει τα παιδιά του".

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην προσφορά και ανιδιοτέλεια των συμπολιτών μας, που δεν άφησαν κανέναν να πεινάσει και όλοι νιώθουν την αγάπη τους.

Αναφέρθηκε  στους τοπικούς άρχοντες που σφυρηλατούν την ενότητα του λαού και όπως είπε «ο παππούς μας ενώνει». Η δύναμή μας είναι η ενότητά μας».




Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος αναφέρθηκε στα εθνικά προβλήματα και σε έναν λαό πονεμένο, λέγοντας χαρακτηριστικά «μη φοβάστε. Όποιοι τα έβαλαν με την Εκκλησία δεν είχαν καλό τέλος. Νικιούνται όσοι περιφρονούν το έργο της Εκκλησίας».

Ευχήθηκε στον Μητροπολίτη Μάνης καλή δύναμη, κάνοντας λόγο για μια ιστορική Μητρόπολη και ένα ιστορικό μέρος που έχει δώσει κατά καιρούς μεγάλους αγώνες.
Με τη σειρά του, ο Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος, εξήρε το θαυμάσιο έργο, που επιτελείται επί σειρά ετών από τη ΙΜΔ, την οποία χαρακτήρισε πρότυπο, ενώ ζήτησε να θυμηθούμε και να μην ξεχνάμε τους ναυτικούς μας, να προσευχηθούμε ο Αγ. Νικόλαος να τους προστατεύει και να τους ευλογεί.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου