Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

Με 22 οχήματα ενισχύεται η καθαριότητα του Δήμου Βόλου


Τα 22 από τα 41 οχήματα με τα οποία θα ενισχυθεί η υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Βόλου, παρέλαβε σήμερα ο Δήμος έξω από το Δημαρχείο του Βόλου.



Ο Δήμαρχος Βόλου Αχ. Μπέος σε δηλώσεις του ανέφερε ότι είναι μια ιδιαίτερη ημέρα κι όπως είπε "Ημέρα χαράς για την πλειοψηφία των πολιτών και ημέρα πόνου για την αντιπολίτευση. Σύνολο είναι 41 οχήματα, σκούπες, φορτηγά, γκρέιντερ, καλαθοφόρα κι ότι είναι απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση και λειτουργία της πόλης. Σήμερα παραλάβαμε 22 από τα 41 και δίνονται στη διάθεση της πόλης για να εξυπηρετούν ανάγκες. Πρόκειται για συνολική δαπάνη ύψους 7.200.000 ευρώ είναι από χρήματα πολιτών που διαχειρίζεται η σημερινή Δ.Α. κι από τα ταμεία έχει να πληρώσει γιατί ξέρει να διοικεί και να προστατεύει τα χρήματα των πολιτών και συνεχίζουμε. Το 2014 όταν αναλάβαμε, είχε πάρει αγκαλιά ένα απορριμματοφόρο η κ. Οικονόμου. Αυτά είναι προγραμματισμός πριν δύο χρόνια. Αλλά οι πολιτικοί απατεώνες τα καθυστερήσανε με ενστάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο".



Ο Δήμαρχος συνέχισε προσθέτοντας ότι "Η σημερινή Δ.Α. κάνει πράξη όσα δεν έχει πει. Γιατί εμείς είπαμε θα ασχοληθούμε με την καθημερινότητα και θα δούμε. Αυτά που θα υποσχεθούμε θα τα ακούσετε πολύ σύντομα. Κατά 80% εκσυγχρονίζεται ο στόλος. Υπάρχει πρόβλημα με το προσωπικό που υπάρχει έλλειψη. Εμείς έχουμε την πρόθεση και τα οικονομικά να προσλάβουμε άτομα, αλλά δε μας δίνει το δικαίωμα ο Νόμος και πρέπει να γίνει από το ΥΠΕΣ". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου