Εορταστική εκδήλωση προς τιμήν των μελών των Κατηχητικών Σχολείων Γυμνασίου και Λυκείου των ενοριών της Τοπικής μας Εκκλησίας, διοργανώνει το Γραφείο Νεότητας της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 27 Ιανουαρίου, στις 7.30μ.μ., στον χώρο εστιάσεως «Τα καναράκια» (Κύπρου 91-93).
Στην διάρκεια της εκδήλωσης, ο Μητροπολίτης κ. Ιγνάτιος θα ευλογήσει την πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα και θα ακολουθήσει δείπνο και μουσικοχορευτικό πρόγραμμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου