Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

Συνελήφθησαν στο Βόλο με χασίς και ναρκωτικά χάπια

Για κατοχή ναρκωτικών συνελήφθησαν το βράδυ στο Βόλο, τρία άτομα από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙΑΣ και της ΟΠΚΕ.

Ειδικότερα, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙΑΣ, συνελήφθη 37χρονος καθώς στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν εννέα ναρκωτικά χάπια, τα οποία κατείχε στερούμενος ιατρικής συνταγής.

Επίσης, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ, συνελήφθη νεαρό ζευγάρι, ένας 26χρονος και μια 22χρονη, καθώς στην κατοχή του νεαρού βρέθηκε και κατασχέθηκε ποσότητα χασίς, βάρους 2,3γρ. και στης νεαρής ποσότητα χασίς βάρους 1,8γρ.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου