Η νέα ψηφιακή χειρουργική αίθουσα κι ο νέος υπερηχογράφος θα εγκαινιαστούν στο Νοσοκομείο Βόλου την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου.
Συγκεκριμένα, η Διοίκηση του Νοσοκομείου, καλεί στα εγκαίνια της Ψηφιακής Χειρουργικής Αίθουσας και του Υπερηχογράφου Υψηλής Ευκρίνειας ειδικών Εφαρμογών & Ελαστογραφίας του Γ.Ν. Βόλου «ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ», από το Πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2014-2020.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιανουαρίου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 12.30 μ.μ.
Θα ακολουθήσει παρουσίαση στο Αμφιθέατρο «ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΚΑΛΙΟΣ» του Νοσοκομείου.
Συγκεκριμένα, η Διοίκηση του Νοσοκομείου, καλεί στα εγκαίνια της Ψηφιακής Χειρουργικής Αίθουσας και του Υπερηχογράφου Υψηλής Ευκρίνειας ειδικών Εφαρμογών & Ελαστογραφίας του Γ.Ν. Βόλου «ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ», από το Πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2014-2020.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιανουαρίου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 12.30 μ.μ.
Θα ακολουθήσει παρουσίαση στο Αμφιθέατρο «ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΚΑΛΙΟΣ» του Νοσοκομείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου