Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019

Εγκαίνια ψηφιακής χειρουργικής αίθουσας στο Νοσοκομείο Βόλου

Η νέα ψηφιακή χειρουργική αίθουσα κι ο νέος υπερηχογράφος θα εγκαινιαστούν στο Νοσοκομείο Βόλου την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου.

Συγκεκριμένα, η Διοίκηση του Νοσοκομείου, καλεί στα εγκαίνια της Ψηφιακής Χειρουργικής Αίθουσας και του Υπερηχογράφου Υψηλής Ευκρίνειας ειδικών Εφαρμογών & Ελαστογραφίας του Γ.Ν. Βόλου «ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ», από το Πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2014-2020.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις  30  Ιανουαρίου,  ημέρα Τετάρτη  και ώρα 12.30 μ.μ.

Θα ακολουθήσει παρουσίαση στο Αμφιθέατρο «ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΚΑΛΙΟΣ» του Νοσοκομείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου