Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

Στ. Πιτσιόρλας "Δε θα αργήσει ο επαναπατρισμός των ελληνικών επιχειρήσεων"


"Με το νέο τοπίο που διαμορφώνεται μετά την συμφωνία στο Eurogroup, δεν θ’ αργήσει ο επαναπατρισμός των Ελληνικών επιχειρήσεων" δήλωσε από τον Βόλο όπου βρέθηκε χθες στην Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Κεντρικής Ελλάδος, ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στ. Πιτσιόρλας.

Ο Υφυπουργός τόνισε ότι "Εμείς ως κυβέρνηση δίνουμε μεγάλη σημασία στην εκ νέου ανάπτυξη της βιομηχανίας στη χώρας. Θεωρούμε ότι από τη βιομηχανία κυρίως εξαρτάται η παραγωγική ανασυγκρότηση, η αντιμετώπιση του μεγάλου προβλήματος της ανεργίας και η αύξηση των αποδοχών των εργαζομένων.  Δεν μπορούμε να στηριζόμαστε μόνο στον τουρισμό που είναι μια μεγάλη πηγή εσόδων για τη χώρα, αλλά χωρία να έχουμε αναπτύξει την παραγωγική μας ικανότητα ως χώρα δεν θα πάμε μακριά. Δίνουμε μεγάλη έμφαση και θα πάρουμε πολλά μέτρα για να αναζωογονηθεί η βιομηχανική παραγωγή στην Ελλάδα".

 Ο κ. Πιτσιόρλας επισκέφθηκε την Α’ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, συναντήθηκε με το Διοικητικό Συμβούλιο της Βιομηχανικής Περιοχής και δήλωσε ότι δίνεται μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη των Βιομηχανικών Περιοχών, ώστε η βιομηχανία να αναπτυχθεί σε οργανωμένες ζώνες και όχι άναρχα. ‘Ένα από τα πράτα θέματα που απασχολούν το υπουργείο είναι ένα σχέδιο για τις Βιομηχανικές ζώνες της χώρας

Αναφορικά με τα έργα του ΕΣΠΑ, ο κ. Πιτσιόρλας, ανέφερε ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός έργων που έχουν ενταχθεί και υπάρχει δυσκολία στην υλοποίηση λόγω των αδυναμιών που έχουν οι διοικητικές υπηρεσίες των υπουργείων, των περιφερειών και των δήμων. Όπως είπε με το θέμα αυτό ασχολούνται στο υπουργείο, προσπαθούν να βρουν λύση και διαβεβαίωσε ότι σύντομα θα βρεθεί και θ’ αρχίσουν να υλοποιούνται σημαντικά έργα από το ΕΣΠΑ, προσθέτοντας ότι "Τα βήματα που κάναμε όλα αυτά τα χρόνια, η προσαρμογή που πετύχαμε, το γεγονός ότι η οικονομία αρχίζει πια και ανεβαίνει, όπως δείχνουν όλοι οι δείκτες, μας δημιουργεί την αισιοδοξία ότι από δω και μπρος και θ’ αρχίσουμε από τον προϋπολογισμό του 2019, τα πρώτα μέτρα, θα μπορούμε να είμαστε πιο θετικοί στα αιτήματα που διατυπώνουν οι παραγωγικές τάξεις".

Διαμαρτυρία πολιτών 

Στο μεταξύ κοντά στο χώρο της Γενικής Συνέλευσης, πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Επιτροπής Αγώνα Πολιτών κατά της καύσης σκουπιδιών από την ΑΓΕΤ. Αφού πραγματοποιήθηκε προσυγκέντρωση στον κόμβο του ΚΤΕΛ οι συγκεντρωμένοι έφτασαν στο ύψος του γηπέδου του Μαγνησιακού όπου εκεί υπήρχε έντονη αστυνομική δύναμη. Τριμελής επιτροπή συναντήθηκε με τον Υφυπουργό και του παρέδωσαν ψήφισμα διαμαρτυρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου