Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

Ο Στινγκ βγήκε στη σκηνή στο Ηρώδειο με τη σκούπα στο χέρι -Για να διώξει τα νερά (video)

Το πρώτο χειροκρότημα που απέσπασε ο Στινγκ, στη συναυλία του στο Ηρώδειο το βράδυ του Σαββάτου, δεν ήταν για κάποια ερμηνεία του.


Ο Βρετανός καλλιτέχνης δεν περίμενε με... σταυρωμένα χέρια να καθαριστεί η σκηνή από τα νερά, μετά τη δυνατή μπόρα. Πήρε μια σκούπα και έπιασε και εκείνος δουλειά, προκειμένου να ξεκινήσει η συναυλία.

Το κοινό τον αποθέωσε, ενώ εκείνος τους «απάντησε» με μια βαθιά υπόκλιση.

Πηγή: iefimerida.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου